torsdag 7 juni 2012

shoppat loss

Jag är så toknöjd med dagens inköp. Älskar att fynda och få handla loss till bra pris. Idag kom jag äntligen in till Ewa i Wallas butik på söder och gjorde några fynd innan de stänger på lördag. Hur sugen är man inte när man tränger sig in i rusningstrafik, fickparkerar i kullerstensbacken i det minsta lilla hålet till parkering som gick att uppbringa. Jodå, inte en miss i koncentrationen att få bilen på plats för att seda få rusa in i butiken och få gå lös bland klänningar, blusar, kappor och alla härliga plagg. Ut rusar jag igen med två kassar innehållandes bla den här jackan. Med tanke på hur mycket pengar jag tjänade på dessa fynd (Mr P säger att man kan aldrig tjäna pengar på att handla) men jag räknar inte så utan jag tjänar pengar på att fynda - så det kan bli ett besök till om det hinns med. 70% rabatt på alla dessa härliga plagg. Övriga plagg dyker nog snart upp här också.

Betyg fem klädnypor av fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar